Слайд-інформинка

"Миті історії української Незалежності"
З нагоди великого національного свята нашої державності - Дня Незалежності України бібліотекарі  підготували слайд-інформинку "Миті історії української Незалежності".
Мій край чудовий -  Україна!
Тут народились ти і я.
Тут над ставком верба й калина,
Чарівна пісня солов'я.
Для кожного з нас Україна - найрідніша, наймиліша, найкрасивіша країна у світі.
На початку зустрічі діти здійснили захоплюючу мандрівку, переглянувши мультик "Моя країна Україна"


Юним користувачам бібліотеки була представлена книжкова викладка "СвяткуєУкраїна знаменну подію" та переглянули відео-презентацію "Це моя Україна"
Бібліотекар  Бондар Л.А. провела вікторину "Я люблю свою країну", де присутні мали змогу перевірити свої знання щодо історії, звичаїв та традицій рідної землі.  

                                     Зі святом, країно!
З 26-річчям Незалежності!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу