ДО ВСЕСВІТНЬОГО ДНЯ ЗДОРОВ'Я


До Всесвітнього дня здоров’я на гру-спілкування «Ми даємо хворобам бій» до бібліотеки завітали юні читайлики  ЗОШ № 30.


 Народна мудрість каже: «Без здоров’я немає щастя. І найбільше в світі багатство – це здоров’я». Берегти здоров’я – це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити в походи, займатись посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції. Про це дітям розповів головний бібліотекар.
Маленькі читайлики мали змогу потрапити до «чарівної країни», де всі здорові.Діти дізналися  про секрети здоров’я в цій країні. Переглянули мультик про імунітет, про правильне харчування. Завдяки цікавій зустрічі малята із захопленням відгадували загадки, зробили зарядку з «лікарем».

Здоровий спосіб життя сьогодні – це вимога часу. Бути здоровим – це актуально, модно і престижно.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу