МІЙ СОНЯЧНИЙ ДІМ - МОЯ УКРАЇНА


З нагоди Дня Соборності України працівники бібліотеки підготували інформхвилинку «МІЙ СОНЯЧНИЙ ДІМ – МОЯ УКРАЇНА» учням 2-4 класів ЗОШ № 30. 

Присутні не тільки прослухали історію виникнення свята, а й ознайомились з історичними фактами про Україну, пригадали видатних українців, дізналися про всеукраїнську акцію «живий ланцюг» між Києвом, Львовом та Івано-Франківськом, яка відбулася 20 січня 1990 року, як символ духовної єдності людей східних і західних земель України.

  Відповідали на запитання вікторини «Я ЛЮБЛЮ СВОЮ КРАЇНУ – МАЛЬОВНИЧУ УКРАЇНУ», виконали гімн і створили ланцюжок з синьо-жовтих стрічок з найкращими побажаннями УКРАЇНІ.



День Соборності - це нагадування про те, що сила нашої держави - в єдності українських земель.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу